zondag 6 november 2011

Vervolg spartemet ,

Zonder vervoer even een boodschap doen is hopeloos , om alles met de auto te doen is toch waardeloos , en veel te duur ook ,dus ben op zoek gegaan , ditmaal naar een elektrische fiets .
Wat zijn tweedehands duur zeg , vanaf 6oo euro heb ik ze gezien , en dan weet je niet eens hoeveel kilometer je er op weg komt .
Deed zaterdag middag nog even de boodschappen in het winkelcentrum , we hebben er een fietsen zaak , waar ik nooit kom , omdat het een dure zaak is , ik dacht even binnen kijken kan geen kwaad .Hij had er maar een staan voor 295 euro , dus even op gereden , TOPPIE hoor !
Hoeveel kilo meter hij reed wist ik niet , een nieuwe accu was 250 euro , bij die van 600 euro koste de accu 400 euro , dus de keus was snel gemaakt , en heb hem gekocht hopende dat de accu niet bijna op was , had er een goed gevoel bij .
Vanmiddag even uitgetest , en dat viel even reuze mee !! ik kan mij er eerst heel goed mee redden , en tegen de zomer koop ik wel een extra accu , heb ik ook weer geld haha, het was toch een onverwachte uitgave , maar ondanks alles ben ik er heel blij mee .
Maar wat mis ik mijn eigen zadel , na mijn fiets middag heb ik een heel zere .... van het fietsen , daar moet ik nog even een oplossing voor zoeken , maar dat komt wel goed , ik ben al lang blij , op de fiets naar de markt , of de winkel te kunnen gaan , HEERLIJK !!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je nu weer een hulpje hebt bij het fietsen...
    Het is je gegund

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je weer mobiel bent.
    ik heb ook zo'n blikgat zadel, op mijn verlanglijst staat ook een (nieuw) gelzadel of een (nep0 bonthoesje:))

    BeantwoordenVerwijderen