dinsdag 22 november 2011

Bijnieren Syndroom van Conn

Door Veenman een helderziende is voor 20 jaar terug ontdekt dat mijn bijnieren niet goed waren , hij zei tegen mij je hebt een gezwelletje bij je bijnieren , voor de artsen moeilijk te ontdekken .
Mijn antroposofische huisarts , heeft het laten onderzoeken , ik moest 10 dagen aan de prednison , daar na kon het onderzoek beginnen .
Vanaf die tijd slik ik 3 maal daags hormoon tabletten .
Nu door alle drukte, verdriet en spanning, ben ik bij iemand geweest ,
alternatief dus ,
Hij vertelde dat mijn thymusklier vol zat , en ik kreeg tabletten (care rust) van hem .
Door de bijnieren kreeg ik een Verschrikkelijke hoge bloeddruk , vandaar die hormoon tabletten he .
Wat denk je de bloeddruk was zo laag geworden , had hem in jaren niet zo laag gehad ,voor het eerst was er iemand die mij iets voor de rust voorschreef ,
door een enorme vermoeidheid , kreeg ik altijd iets opwekkend,s , en raakte meer en meer vermoeid .
Nu ga ik toch maar eens aan mijn arts vragen, of ik zal minderen met de hormoon pillen ,
t,zou toch een wonder zijn , als ik er van af kon komen .
Zo het nu staat zit er mijn hele leven aan vast ,
een operatie is moeilijk , het zit op een heel moeilijke pek , en dat gezwelletje is bijna altijd goedaardig .

2 opmerkingen:

  1. het heeft bijna altijd met elkaar te maken, een bijnier(schors) inufficientie en een overactieve thymus, oorzaak (bijna) altijd onderdrukt verdriet.
    vandaaruit kan de pancres(de suikerhuishouding) soms ook mee gaan doen.

    prednison breekt het kalk af in je botten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen