vrijdag 18 november 2011

Veranderen zonder dat het geld kost ,



Ook ik kan genieten van mooie dingen , maar die zijn altijd veel te duur natuurlijk .
Ik heb een aantal jaren op kinderen gepast , mijn Spartemet (die net gestolen is ) bij elkaar gespaard , en een oven die tot 1200 graden kan gekocht .
Ik heb mijn beelden gemaakt , en hoge vazen ,waar ik op schilderde, mijn potten gebakken , en zo kon ik zelf de dingen ,maken die normaal te duur zijn om te kopen , en ben er nog trots op ook , nooit gedacht dat ik het zou kunnen, maar mijn handen jeuken altijd om iets te maken .
1 maal per jaar heb ik een paar maal op een voorjaar,s markt gestaan , en heel leuk verkocht ,
zo heb ik de oven er al lang weer uit .
Dit is voor mij dus ook een vorm van bezuinigen, zelf maken , en verkopen
Wat ik ook graag doe is veranderen in mijn huis ,dan ga ik gewoon de vaas zo je kan zien verven , en heb je weer een heel andere sfeer in je huis .
Hier kan ik zo van genieten het kost niets alleen een beetje verf .
Momenteel ben ik niet zo van de uitbundige kleuren , meer van het ingetogen , serene sfeer ,heeft misschien wel te maken met de omstandigheden waar ik in zit , maar het geeft mij voor nu meer rust .

1 opmerking:

  1. Maar ik hou ook van kleur hoor Annie!

    Je hebt gelijk ik vind het zo leuk om al die mensen tegen te komen

    BeantwoordenVerwijderen