zondag 11 december 2011

Licht aan de horizon .

Christien heeft een huisje , ze is er zo blij mee , we zijn druk met verven en behangen , de baby kamer word klaar gemaakt , de kinderen vinden het heel leuk , gelukkig maar . Het worden even drukke weken , maar het gaat wel lukken . Morgen de kerst lichtjes voor de ramen ophangen , nee geen kerstboom, aub niet , daar kan je mij niet blij mee maken , een mooi kerststuk maken kaarsjes aan , en ik geniet . Ik houd dus niet van die drukte , en bomen met glitter versiert , geen karren vol boodschappen voor mij , laat me niet gek maken . Een mooi boek , niets moet , niets hoeft , dat is voor mij genieten , met mooie muziek , dan kom ik de kerstdagen wel door . Ook verjaardagen kan je ,mij niet blij mee maken , wat een raar mens he ! Natuurlijk eten we wel gewoon lekker met zijn allen ,maar beslist niet overdadig . Foei Wodan !!! hij probeert toch even te kijken of er nog iets voor hem over is , helaas op is op .

1 opmerking:

  1. Hoi Annigje,
    Dankjewel voor je reactie op mijn blog. helaas kan ik niet op mijn eigen blog reageren sinds ik een nieuwe layout heb, heel vreemd.
    Fijn dat je mijn stukjes graag leest. Ik heb geen hekel aan kerst en zet wel een kerstboompje neer maar ik vind het jammer dat ik bij familie of kennissen vaak niet serieus word genomen als ik voor mijn mening uitkom. Ik leef met de seizoenen en beleef de dingen anders, wezenlijker. Dat wordt raar gevonden. Maar wie is er nou raar denk ik dan. Is je misselijk eten met kerst en je huis vol hangen met prullen dan niet raar?
    Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar het zou prettig zijn als men wat bewuster ging leven en ging zorgen voor moeder aarde in plaats van haar uit te putten.
    Ik wens je een fijne rustige december toe.
    Groetjes, Dagmar

    BeantwoordenVerwijderen