dinsdag 13 december 2011

Slechte doorbloeding ??

Mijn benen tintelen zo verschrikkelijk , maar ook bij mijn hart ,
een slechte doorbloeding ?
fibromyalgie ?
toch te veel spanning gehad door Rinze en christien?
gaan je benen dan tintelen ? ik weet het niet meer .
ik kan wel naar de huisarts gaan , die je weer doorstuurt met het gevolg weer onderzoeken die vaak niets opleveren ,
ik kan me nu voorstellen dat de mensen niet meer zo snel naar de arts gaan ,
omdat het je geld kost ,vorige keer even bloed onderzoek ,
hup 20 euro ,
thuiszorg voor mijn man , niet duur maar wel 20 euro elke maand ,
medicijnen die we moeten betalen , en ga zo maar door .
Voor twee jaar terug is er een gezwel bij mijn oor weggehaald , ze , de arts laat mij steeds terug komen voor een gehoor test , ik ben aan dat oor behoorlijk doof geworden ,
ik stop er mee , het is mij gewoon te duur .
Mensen die echt op het minimum zitten hoe hebben ze dat , het moet wel pure armoe zijn ,
want al zit in niet op het minimum , ik merk wel degelijk dat ik moet nadenken kan het wel kan het niet .
Nee ik ga maar niet , eerst maar even op internet gezocht ,
meidoorn voor slechte doorbloeding ,
fibro geen medicijnen ,te veel spanningen , daar moet ik mee leren omgaan ,
en dingen die niet van mij zijn loslaten .
Dus vrijdag eerst maar naar de markt voor meidoorn thee 2 euro , wie weet !

1 opmerking:

  1. Annie ik krijg bijvoorbeeld kruidnagel door. Wist je als je deze in olie een weekje laat trekken dat je die ook op je huid kan meren. Zonnebloemolie is daar het mooiste bij.. ook het kauwen van kruidnagel kan daarin helpen. Wat ben jij een mooie dame geweest, Je had vroeger al veel charisma:) Over de noorder bazaar - is bij de pasteurweg in de buurt van cambuur

    BeantwoordenVerwijderen